Fastlane Milionera
MJ DEMARCO

Jak powstał pomysł na książkę "Fastlane Milionera"? Poznaj historię autora tego bestsellera

„Fastlane milionera” jest echem przypadkowego spotkania, które wydarzyło się dawno temu, kiedy byłem pyzatym nastolatkiem. Było to przyspieszone rozpalenie mojej świadomości zapoczątkowane przez obcego faceta prowadzącego mityczny samochód  –  Lamborghini Countach. Tak narodził się   „Fastlane”, a wraz z nim postanowienie, że zbudowanie bogactwa nie musi mi zająć 50 lat finansowej przeciętności pożeranej przez dziesiątki lat pracy, dziesiątki lat odkładania, dekady durnej skromności i dziesiątek lat 8-procentowego zwrotu z akcji.

Dziś, kiedy podbijam ulice w moim Lamborghini, przeżywam tę samą chwilę, tyle że role się odwróciły. Aby uczcić swój sukces, kupiłem sobie jedną z tych legendarnych bestii – Lamborghini Diablo. 

Jeśli nigdy nie miałeś okazji prowadzić samochodu, który swoją ceną przewyższa wartość domów większości ludzi, opowiem Ci, jak to działa. Nie możesz się ukryć. Ludzie ścigają Cię po ulicach, siedzą Ci na zderzaku, gapią się na ciebie w trakcie jazdy, powodując wypadki. Nawet tankowanie paliwa jest wydarzeniem. Ludzie pstrykają zdjęcia, a wkurzeni ekolodzy patrzą na Ciebie spode łba. Z kolei inni insynuują coś odnośnie długości Twojego członka – tak jakby posiadanie Hyundaia sugerowało solidne wyposażenie przez naturę. Najczęściej jednak ludzie zadają pytania.

Najczęstsze pytania pochodzą od ciekawskich nastolatków, jakim i ja byłem lata temu: „Jakim sposobem stać cię na to cacko?” albo „Czym się zajmujesz?”. Ludzie kojarzą Lamborghini z bogactwem i chociaż jest to bardziej iluzja, to jednak ten samochód jest oznaką wymarzonego stylu życia, którego większość ludzi nie ogarnia. Teraz, kiedy słyszę te same pytania, które ja zadawałem dziesiątki lat temu, posiadam moc, aby dać Ci tę wiedzę. Wiedzę w postaci książki i być może wraz z nią także marzenie. Ta książka to moja oficjalna odpowiedź.

MJ DeMARCO

Czy to prawda, że ludzie bogaci zgromadzili swoje środki, bo mieli szczęście?

Mark Cuban, przedsiębiorca, miliarder i właściciel drużyny NBA Dallas Mavericks, w nawiązaniu do swojego sukcesu opowiada historię o szczęściu. Wspomina na blogu swoje zmagania z pierwszymi sukcesami, zanim sfinalizował transakcję, w której otrzymał od Yahoo 5,9 miliarda dolarów. W każdej historii Mark zauważa, jak ludzie przypisywali jego sukces szczęściu: “Miał szczęscie, że sprzedał swoją pierwszą firmę, MicroSolutions...”, “Miał też szczęście sprzedać swoją firmę Yahoo za kilka miliardów”. 

Zauważ, jak wydarzenia tłumaczy się szczęściem, a proces zamiatany jest pod dywan. 

Cuban rozumie prawdę, której większość nie pojmuje: proces kreuje wydarzenia, które inni postrzegają jako szczęscie. Komentuje fakt, że nikt nie wspomniał o szczęściu, kiedy w grę wchodziło czytanie skomplikowanych tekstów związanych z oprogramowaniem lub instrukcje routerów Cisco albo siedzenie w domu i testowanie nowych technologii. Gdzie się wtedy podziewało szczęście?

“Bogaci ludzie mieli szczęście” – tak brzmi credo chodnikowca i przekonanie, które odziera Cię z resztek władzy i wolnej woli. Szczęście może stworzyć bogactwo dzięki loteriom, kasynom i bogatym rodzicom, rzadko jednak tworzy długotrwałe bogactwo. Jeśli chcesz skorzystać z “Fastlane milionera”, zrozum, że szczęście jest produktem procesu, działania, pracy i bycia aktywnym. Kiedy się angażujesz, dostajesz szansę bycia we właściwym miejscu o właściwym czasie.

Samodzielnie stworzone szczęście daje wzrost samodzielnie zarobionym milionom

Członek forum Fastlane napisał niedawno, że Bill Gates miał szczęście. Musiałem się z tym nie zgodzić. Szczęście nie stworzyło Windowsa. Szczęście nie zbudowało firmy. Szczęście nie wykreowało powtarzającego się, wyreżyserowanego działania, nastawionego na konkretny cel. Kiedy konsekwentnie działasz i bombardujesz świat swoim wysiłkiem, wchodząc w interakcje z falami innych, pojawiają się wyniki. Chodnikowcy postrzegają je jako szczęście, ale one są efektem działania wykonywanego z większym prawdopodobieństwem powodzenia.

Szczęście pojawia się, kiedy stopień prawdopodobieństwa odniesienia sukcesu wzrasta z poziomu zerowego.

Fragmenty książki "Fastlane milionera"

Znaki szczególne Fastlane:

    • Szczęścia nie można kupić za pieniądze, ponieważ te są wydawane na konsumenckie zachcianki,
      które niszczą wolność. Wszystko, co niższczy wolność, niszczy także trójcę bogactwa.
       
    • Odpowiednio użyte pieniądze mogą zapewnić wolność, która może prowadzić do szczęścia.
       
    • Szczęście bierze się z dobrego zdrowia, wolności i silnych interpresonalnych związków,
      a niekoniecznie z pieniędzy.
       
    • Niewolniczy styl życia kradnie wolność, co kradnie też bogactwo.
       
    • Jeśli myślisz, że Cię na to stać, nie stać Cię.
       
    • Konsekwencje natychmiastowej gratyfikacji to utrata wolności, zdrowia i możliwości wyboru.

Bycie tylko zainteresowanym bogactwem i finansowym bezpieczeństwem nie wymaga, niestety, żadnego wysiłku. Zainteresowanie jest jak przedszkole – nie wystarczy. Zainteresowani żyją na pierwszym biegu. Jeśli chcesz wyjść poza pierwszy bieg, musisz podjąć zaplanowany wysiłek i dokonywać dobrych wyborów, aby wykorzystać moc Fastlane. Pomiędzy zainteresowaniem a oddaniem jest zasadnicza różnica.

Zainteresowanie czyta książkę – oddanie wykorzystuje tę książkę 50 razy. Zainteresowanie chce biznesu – oddanie składa wniosek o założenie firmy. Zainteresowanie pracuje nad Twoim biznesem godzinę dziennie, od poniedziałku do piątku – oddanie pracuje nad nim siedem dni w tygodniu, kiedy tylko czas na to pozwoli. Zainteresowanie wynajmuje drogi samochód – oddanie jeździ rowerem i przynosi pieniądze Twojemu systemowi. Zainteresowanie jest zafascynowane wyglądaniem na bogatego – oddanie jest zajęte planowaniem zdobycia bogactwa.

Fastlane Milionera
Autor: MJ DEMARCO
Wydawnictwo: Wydawnictwo Gall
Link do strony: http://www.zlotemysli.pl/prod/12293/fastlane-milionera-mj-demarco.html

---
Uwaga! Jeśli znasz tę książkę, to stwórz oryginalny opis lub napisz jej recenzję. W zamian za recenzję oferuję książkę, którą zrecenzujesz lub inną z tej strony w podobnej cenie wybraną przez Ciebie. Gdybyś był zainteresowany/-a, to napisz do nas .